Urari comice de sarbatori

Urari comice de sarbatori


Să vă aducă Moşul un sac plin de fericire, altul cu împliniri, încă unul cu sănătate şi mulţi alţii cu ce e mai bun şi mai frumos pe lume, iar Noul An 2011 să vă găsescă în deplină pace sufletească, alături de cei care vă sunt dragi şi apropiaţi!
De Craciun iti urez un an de 10 ori mai bun, 100 de bucurii si 1000 de zambete de copii
Afara ninge ca-n povesti, e Craciunul..mare sarbatoare..sper sa-l sarbatoriti cum se cuvine acolo la deratizare
Ca sa vin Mos Craciun de sarbatori trebuie sa dai cu banu’..daca nu..iti bagi unghia in gat si ne vedem la anu’
Zeci de lumini s-aprind in brad
Copiii primesc daruri
Eu dorm afara unde cad
C-am pierdut tot la zaruri

Lumina de Craciun e sfanta si vine de la o stea, eu nu am ce baga la burta si nici nu am ce bea

Primiti cu drag un SeMeSe
Petreceti oameni buni,
C-aveti carnati de porc pe mese
Iar eu mananc taciuni

Dupa un an de munca grea, iti meriti acum darul, ca fie vrema buna-rea…ai stiut sa faci trotuarul

Ma-ta scria istorie in parcari si nu satisfacea decat soferii de Tatra…tu cand sufli in punga aia alba parca vine Mos Craciun pe muzica de Sinatra

Chiar daca tot restul anului esti un cocalar nespalat, pentru mine – de Craciun esti mai bun, esti adevarat.
In ziua de Craciun cand te indopi cu porc si sarmale si n-ai timp nici sa suspini…eu am sa-ti aduc aminte ca nu e bine sa consumi excesiv sare, zahar si grasimi.
Chiar daca n-ai caldura in casa iti urez un Craciun calduros si sa te bucuri de al tau covrig..noi am trait vremuri grele si parca nici in Razboiul Rece nu era asa de frig.

Scoateti copii in oras, zapada sa o vada, ca Iliescu-i prea batran sa ne omoare-n strada

Despre Sysy

Fara Dumnezeu omul ramine un biet animal rational si vorbitor,care vine de nicaieri si merge spre nicaieri,, (Petre Tutea)
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

