Gogosi, minciuni sfruntate

Gogosi, minciuni sfruntate, minciuni gogonate spuse in asa hal incat chiar si autorii lor le cred. » ADAUGA SI TU !

Licitatie
Firma de impresariat animale liciteaza urmatoarele obiecte:

-Sarpele din ANACONDA (S-a decolorat un pic ca a fost tinut pe balcon la soare)
-Cainele din serialul LASSIE (i-a cazut parul ca a mancat nuci de cocos)
-Balena din Salvati-l pe Willy (nu mai are coada ca am calcat-o din greseala o data si s-a speriat si a lasat-o acolo)
-Singurul existent in lume -OU de om (se da cu tot cu incubator)

Mai multe relatii la 911 sau 112 vorbiti mai tare pentru ca de obicei raspunde strabunica si e cam surda pentru ca si-a cumparat un subwoofer si il tine la maxim mai tot timpul.

Infirmitate
Eu sunt de la tara, si m-am dus sa dau mincare la vite, si cind am desfacut un balot de paie a si sarit un dulau din el si ma muscat de maini de am ramas infirm pe toata viata. Acum sunt nevoit sa scriu cu picioarele.

Vitezomanul pe role
Un fost coleg Alex ne-a povestit intr-o pauza ca pe un prieten de-al lui l-a prins radarul in timp ce mergea pe role cu viteza de 80 km/h. Dar pentru ca era pe role n-a stiut politistul la ce infractiune sa-l bage pentru ca nu stia care e viteza maxima pentru role… asa ca l-a lasat sa plece..

O colega „dusa”
Am o colega care, desi in clasa a XI-a are note de 10 pe linie, din cauza invataturii a inceput sa aiba probleme la „mansarda”. In repetate randuri a povestit la mai multa colege de clasa ca ea si prietenul ei fac parte dintr-un experiment secret si ca superiorii lor nu le dau voie sa fie impreuna, ca (desi sta cam prost cu banii) ea are ca zestre 1 kg de aur, ca a fost data spre adoptie si infiata de o familie din Turcia, dar cand mama ei a aflat ca nu mai poate sa faca copii a luat-o inapoi, ca ea are un corb pe care il creste in camera si multe alta povestiri la fel de „credibile”

Relatarile ei ni se par la toti amuzante prin simplu fapt ca se asteapta sa le credem asa ca o lasam in continuare in lumea ei.

p.s.: Daca mai vine cu noutati am sa vi le relatez.

Masina
Masina lui taica-miu si-a spart o roata si am dus-o in carca pana acasa… Nici acum nu-mi simt spatele de frant.

La vanatoare!
Vara asta am fost la vanatoare de ratze cu tata. Dupa vreo doua ore de stat cu pusca in mana m-am plictisit pentru k nu era nici o ratza pe cer. Asa k am adus o oglinda pe care am pus-o in mijlocul campului! Ce credeti k s-a intamplat?! Am omorat vreo 20 de ratze… Faza e ca ratzzele aterizau in mijlocul campului si se opreau in fata oglinzii k sa se uite in ea cat de frumoase sunt si atunci eu le impuscam! Dupa vanatoare m-am plictisit si m-am dus sa ma plimb prin padure. In timp ce mergeam m-am impiedicat de ceva. Dupa ce m-am ridicat de jos m-am uitat sa vad de ce ma impiedicasem: era ceva din otel… Asa k am inceput sa sap. Dupa vreo 3 ore de sapaturi, am dezgropat un tanc. Curios fiind am intrat in el si spre mirarea mea erau 2 scheleti inauntru, dar asta nu-i nimic. Unul avea in mana o tigara care fumiga, iar celalat o ceasca de cafea din care ieseau aburi!
Asa da vanatoare…..

Aurul, romanii si porcii…
Am un amic mai mincinos din fire, intr-o seara a inceput sa ne povesteasca la mai multi prieteni:
„Familia mea a avut mult aur pe timpul comunismului si ne era teama sa nu ni-l confiste.
Bunica-miu a gasit o solutie: sa plombam porcii cu aurul ce-l avem, altfel nu ni-l gaseste potera.
Zis si facut!
Au venit militienii si au cautat peste tot, dar nu au gasit nimic, insa cand sa iasa din curte le-au zambit porcii si ne-au luat tot aurul :))))”

Despre Sysy

Fara Dumnezeu omul ramine un biet animal rational si vorbitor,care vine de nicaieri si merge spre nicaieri,, (Petre Tutea)
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

