Glume legate de locul de munca, de angajati, de sefi

Scuze pentru birou

1.Asa am facut intotdeauna. 2.Nu stiam ca aveti nevoie urgenta de… 3.Nu este de

competenta mea. 4.Nimeni nu mi-a spus sa continui. 5.Astept o aprobare. 6.Asta e treaba lui, nu a mea. 7.Nu am crezut ca este asa de important. 8.Sunt atat de ocupat incat nu am timp. 9.Credeam ca ti-am spus. 10.Nu am fost angajat sa fac asta.

Seful

l.Seful este sef! 2.Seful are dreptate! 3.Seful are intotdeauna dreptate! 4.Cand seful nu are dreptate, se aplica articolele 2 si 3! 5.Subalternul este dator sa faca eforturi fizice si intelectuale sa para mai prost decat seful! 6.Seful nu intarzie niciodata, el este retinut! 7.Seful nu bea niciodata, el gusta! 8.Seful nu pierde timpul, el supravegheaza! 9.Seful nu minte, el este dezinformat! l0.Seful nu tipa, nu se cearta, el da sfaturi! ll.Seful nu doarme, el mediteaza! l2.Seful nu toarna, el face caracterizari! l3.Seful nu linguseste pe sefii sai, el le recunoaste meritele! l4.La sef se intra cu pareri personale si se iese cu parerile lui! l5.Daca iti critici seful, iti critici norocul! l6.Sa nu faci propuneri sefului, ca te pune sa le rezolvi!

10 reguli de aur pentru interviurile dumneavoastra -sau ceea ce trebuie facut pentru ca totul sa mearga de-a-ndoaselea l.intarziati la interviu si scuzati-va cu una din replicile urmatoare: „Circulatia in ziua de azi devine din ce in ce mai suparatoare! Peste tot intarzieri si carambolaje. Si cat costa toate acestea!” sau: „Aveti o firma imensa! Nu imi inchipuiam ca e asa de mare! Aproape ca m-am ratacit!” 2.Salutati (viitorul) seful (sau persoana care conduce interviul strangandu-i mana in asa fel incat sa-i piara auzul si vazul. 3.Un interviu face parte din cotidian! De ce un costum nou-nout daca si o jacheta veche e buna. Astfel vezi arata cat sunteti de econom. 4.Daca veniti cu masina la interviu, parcati pe locul de parcare al directorului firmei. Asa aratati ca nu aveti complexe de inferioritate. 5.in timpul interviului uitati-va tot timpul la ceas. Astfel veti arata ca stiti cat important e timpul. 6.Daca seful face o gluma, izbucniti in ras (cu putere). Astfel veti arata ca sunteti o persoana cu simtul umorului si in afara de asta il va bucura pe sef. 7.Indicati tot timpul asupra lucrurilr pe care le-ati face mai bine in firma respectiva. 8.Aplecati-va peste biroul sefului cat de mult posibil si fixati-l cu ochii. Asta demonstreaza interesul si ii va schimba dispozitia. 9.Dupa ce at terminat ce ati avut de spus taceti. Caci „tacerea e de aur”. l0.Daca sunteti intrebat ceva faceti pauze lungi inante de a raspunde. Asta arata ca ganditi de doua ori si raspundeti odata. 11.Fiti degajat. Daca vorbiti intariti vorbele cu gesturi. Asta arata dinamism si fermitate. l2.Indicati cu propozitii clare ca de fapt nu doriti postul. Seful va remarca astfel ca este dependent de asta. Diferentele dintre tine si boss-ul tau 1.Daca tie iti trebuie mai mult timp sa faci ceva, esti prea incet. Daca boss-ului tau ii ia mai mult timp sa faca ceva, el e minutios. 2.Daca tu nu faci ceva, esti lenes. Daca boss-ul tau nu face ceva el, e prea ocupat. 3.Daca faci o greseala, esti un idiot. Daca boss-ul tau face o greseala, el e doar un om. 4.Daca faci ceva fara sa-ti fie cerut acest lucru, iti depasesti atributiile. Daca boss-ul tau face ceva fara a-i fi spus, asta se cheama initiativa. 5.Daca te impotrivesti la ceva, esti un catar. Daca boss-ul tau se impotriveste la ceva, el e ferm. 6.Daca incalci o regula de eticheta, esti un necrescut. Daca boss-ul tau incalca mai multe reguli de eticheta, el e original. 7.Daca boss-ul te place pentru ceva, esti un lingau. Daca boss-ul tau este placut de bosul lui atunci este cooperativ. 8.Daca iesi din birou, se spune ca esti la plimbare. Daca boss-ul tau iese din birou, el e plecat cu treburi. 9.Daca arati canva palid, esti o fata palida. Daca boss-ul tau arata palid, el trebuie sa fie foarte bolnav. 10.Daca te ceri acasa, trebuie sa ai ca scuza ceva de genul: sedinta cu parintii. Daca boss-ul tau se cere acasa inseamna, ca a lucrat prea mult. Sfaturi pentru manageri „Dupa cum bine stiti in limba romana cuvantul sef e pe cale de disparitie. Acum un sef se numeste manager”… 1.Niciodata sa nu-mi dai de lucru dimineata. Daca ai ceva sa-mi dai de facut, asteapta pana la ora 4, si apoi spune-mi. Termenele limita ma excita la culme. 2.Daca e ceva cu adevarat urgent, te rog, intra in biroul meu din zece in zece minute si intreaba-ma cum mai merge. Ma ajuta enorm. 3.Cand pleci, nu spune nimanui unde te duci. Asa, am si eu ocazia sa fiu mai creativ cand ma-ntreaba lumea unde esti. 4.Daca ma vezi cu bratele incarcate de dosare, carti si hartoage, sa nu cumva sa-mi deschizi usa. Trebuie sa invat sa ma descurc in cazul unei paralizii si chestia cu deschisul usilor e un antrenament perfect. 5.Daca-mi dai mai mult de una bucata sarcina de servici, nu cumva sa-mi spui care este ordinea prioritatilor. Lasa-ma sa ghicesc singur. 6.Fa tot posibilul sa ma tii tarziu la servici. Imi place biroul asta si nu am nimic altceva de facut, sau alt loc in care sa vreau sa ma duc seara. 7.Daca fac ceva care-ti place, te rog nu spune nimanui, tine secret. Daca ma aleg cu o promovare? 8.Daca, in schimb, nu-ti place ceva ce am facut eu, te rog spune-le tuturor. Imi place sa se vorbeasca de mine. 9.Daca vrei ca o anumita treaba sa fie facuta intr-un anumit fel, sau daca ai ceva instructiuni speciale pentru mine, nu cumva sa le notezi pe o hartie. De fapt, stii ce? Nici sa nu mi le spui pana ce nu termin treaba respectiva, ca sa am de ce sa ma apuc din nou de ea. 10.Sa nu mi-i prezinti niciodata pe cei cu care vorbesti. Cand ai sa te referri la ei mai tarziu, deductiile mele hiperlogice si perfecte vor fi de ajuns ca sa-mi dau seama despre care din ei vorbesti. 11.Sa te porti bine cu mine numai atunci cand ceea ce fac iti salveaza tie fundul. 12.Povesteste-mi toate micile tale necazuri. Nimeni n-are necazuri si imi pare bine sa aflu ca cineva e mai putin norocos ca mine.

Despre Sysy

Fara Dumnezeu omul ramine un biet animal rational si vorbitor,care vine de nicaieri si merge spre nicaieri,, (Petre Tutea)
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

