impreuna putem


Am crescut cu principii morale comune. Cand eram mica, parintii, profesorii, unchii, bunicii, vecinii erau persoane demne de respect si admiratie! Din pozitia lor, ne daruiau dragoste! Era ne neconceput sa rapunzi obraznic . Aveam respect! Aveam incredere in ei pentru ca toti erau si ei parintii copiilor din grup, bloc, cartier!
Ne era frica numai de intuneric, soareci sau gandaci.

Azi insa, sufar enorm pentru ceea ce s-a pierdut! Pentru frica din ochii copiilor, tinerilor si batranilor!

DREPTURI PENTRU CRIMINALI! OBLIGATII PENTRU SIMPLII CETATENI! CE NI SE INTAMPLA?

Profesori batuti in scoala , muncitori amenintati de talhari, gratii la usi si la geamuri, fiecare zavorat in lumea lui! CE VALORI SUNT ACESTEA?
Masini mai scumpe decat o imbratisare , fii care-ti cer cadouri ca sa treaca la scoala,celulare la copii de gradinita ,un Armani mai pretios decat o diploma, un tv plasma mai scump decat o conversatie , o trusa de farduri mai de pret decat o inghetata impreuna!

A PAREA valoreaza mai mult decat A FI? Cand au disparut toate? Sau cand am devenit eu ridicola?

Eu la geamuri am flori in loc de gratii! Usa mea e deschisa si vad cerul nesfarsit al serilor de vara! Cinstea mea e o mandrie, iar caracterul meu de neclintit!
Visez, iubesc sufar , sunt fericita si increzatoare! Iubesc lumea simpla si comuna si vreau sa cred in voi!
HAI SA REDEVENIM CEI DE ODINIOARA! UTOPIE? NU!
HAI SA INCERCAM IMPREUNA! Da mai departe acest mesaj! Sunt convinsa ca prietenii tai vor fi impresionati sa vada CATI gandim in acest fel! Iar pentru ceea ce reusim sa schimbam in mentalitatea sociala , cat de putin, nepotii nostrii ne vor fi recunoscatori!

Despre Sysy

Fara Dumnezeu omul ramine un biet animal rational si vorbitor,care vine de nicaieri si merge spre nicaieri,, (Petre Tutea)
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

