Bune si mai putin bune ..


Weekend ,vesel si plin de iubire …

01 Cioc-cioc !! – Cine-i ? – Berea ! – Intra !!!
02. A gresi este omeneste… totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste…
………………………………………………………
04. Abia astept sa apari pe mess…
05. Abonatul yahoo Messenger nu poate fi contactat. Incercati mai tarziu. Sau mai bine nu.
06. Acuma m-am trezit ! Pa, ma culc…
07. Alti numara cate stele is, da io cate nu-s… ”
08. Am citit ca tutunul dauneaza si m-am lasat de fumat! Am citit ca alcoolul dauneaza si.. m-am lasat de baut ! Am citit ca sexul dauneaza si? m-am lasat de? citit !
09. Am luat o razna… promit sa o dau inapoi…
10. Am un cap perfect patrat !
11. Angajez CLOWN. Rog seriozitate!
12. Arati asa de bine, incat era sa fac infarct!!!
13. Asa pisica tii cainele ocupat peste 20 soareci de lup secunde canar un arici idiot! acuma citeste fara animale….
01. 14. Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine, isi aprindea tigara… Doamne sa scap berea din mana nu alta…
15. ATENTIE daunez grav sanatatii !
16. Atunci cand te simti trist si descumpanit, gandeste-te ca odata ai fost cel mai tare si mai rapid spermatozoid dintre toti.
17. Ballentine`s Day !
18. Banii nu fac fericirea, o cumpara gata facuta !
19. Barbatii ar spune mai putine minciuni daca femeile ar pune mai putine întrebari…
20. Bate si ti se v-a deschide… proces penal!

Despre Sysy

Fara Dumnezeu omul ramine un biet animal rational si vorbitor,care vine de nicaieri si merge spre nicaieri,, (Petre Tutea)
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

